Blogg sverige...

<---Glöm ej att skicka in önskelistan; Jag har önskat mig 50 miljoner i euro och en biljett till något varmt land utan utlämningsavtal med Sverige..

Efter att ha börjat blogga själv så har jag intresserat mig för andra bloggar, en del är riktigt bra, en del är rent skräp andra är typ ren reklambloggar..Vilken av de kategorier Hispaliv tillhör får väl ligga i läsarens värderingar...Jag har läst i tidningar om att folk bloggar och tjänar stora pengar på det, sådana som Blondinbella och Carl Bildt etc..Nu vet jag ju inte ifall CB tjänar flis på sin blogg, men Blondinbella lär ju göra det med all den "smygreklamen", det måste ju vara ett jättebra jobb att vara professionell bloggare, kul och givande....Jag kan tycka att det kanske är lite knepigt när en 17 (?)årig stureplansprofil ger relationsråd etc på en blogg för unga tjejer, men funkar det så varför inte...

Jag kanske skulle börja med smygreklam jag med? Typ:

Whiskas...Om pensionären själv får välja

Zyprexa: Makes people grow..

Edronax: Feeling depressed? Let Eddie give you a lift..

Kaustikssoda: River gott i halsen och rensar magen utan att innehålla kalorier eller fett!
(ja..folk dricker det, otrolig men sant men testa inte det hemma, det krävs mångårig träning med allehanda koskenkorva innan man överlever något sånt antar jag..)

Eller:

Rättspsyk; en mötesplats där insidan räknas..

Hade jag haft ytterligare ett tusentalläsare varje dag kunde jag kanske kunna börjage levnads / relationsråd med? Sprid min blogg ni som läser så kanske det blir en realitet...Kommer tillräkligt mycket frågor kan jag ju starta en "Tips från Hispan" kategori...*ler sött*

Blogga är iaf kul och ger mig nått konstruktivt att göra, det blir för mycket kaffe annars...

Kommentarer
Postat av: Christina

konstruktivt....hmmm....tänkte på Khadaffi igen.....det vore kanske bra att söka asylen direkt av honom och hoppa över ambassaden....du kan ju börja brevet..."Hi, it´s me again..." :) :)

2008-12-18 @ 23:08:23
Postat av: stef

Börja tjäna pengar på bloggen, gubbe. det kan far ha nytta av

2008-12-19 @ 11:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0