Innan läggdags...



Hela dagen och kvällen har jag typ varit irriterad och sur i perioder varvat med att ha varit ledsen...Sen åt jag ett paket med Truffes som jag vann nere på "snurrhjulet" på julfesten...Blev lite mycket av det goda och då städade jag rummet...Jag blev inte på bättre humör för det...Så bilden ovan får representera hur undertecknad har varit idag..sur, irriterad...

Men,

Sen ringde mys på kvällen och vi snackade rätt länge om allt och inget, lite chill sådär, då vart min ilska / sorg som bortblåst sen....Lite konstigt ändå att en person kan ändra ens humör så drastiskt bara genom att prata med en, känna med en och tycka om en....Jag är väldigt lyckligt lottad ibland hispafolket då jag har vänner och familj från förr kvar där ute samt en mys som bryr sig om mig...Ibland hjälper det ju att man bara känner att folk bryr sig, då lättar väldigt mycket...

Mizz Mys is dabomb *ler sött*

Så om ovanstående bild får gestalta min inställning till rätten, domstolsverket etc etc under dagen och kvällen får nedanstående bild beskriva hur jag nu känner inför Länsrätten och politiker utan iq

*s*

Till er som kommit med uppmuntran och stöd idag...Tack..det har värmt...Speciellt tack till dig mys för att du är så go och klok....*kramar om*


Ps. Ni som läste innan om att jag ville söka politisk asyl / medborgarskap i Libyen, fast jag skrev att det inte var möjligt,,Jag vart nyfiken och emailade Libyens ambassad och frågade hur det ser ut på den fronten...Bara för skojs skull..Inget svar ännu, men en rolig detalj är att ambassadens email var en hotmail adress *ler sött* Ds

God natt  *PP goes into dream-mode*

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad gullig du är gubben, jag tycker så mkt om dig. Mindre än 2 veckor kvar nu ;)

Pussar

2008-12-18 @ 09:28:43
Postat av: Christina

:)...Libyen av alla ställen....fast Khadaffi torde säkerligen gilla läget...Tur att Du har så många runt Dig....och uppenbarligen en särskild....:)...vad gäller länsrätter så lär man aldrig upphöra att förvånas....det lär inte bli någon förändring innan man kräver såväl kunskap och kompetens bland nämndemän....

2008-12-18 @ 10:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0