Julfest...

Jag har idag varit på julfest..Jag sjöng lite sånger bla Marys boychild och Oh helga natt och jag tror att jag satte de två rätt bra, jag var nog lite ljum de första två låtarna, men jag var verkligen inte på humör, hade det inte varit för allt arbete Conny och Tommy har lagt ner på julfesten och musikgruppen så hade jag ställt in min medverkan, men nu kände jag att det hade varit att svika de två som engagerar sig mest i patienternas trivsel på kliniken, så jag gick det och körde ändå fast humöret var inte på topp kanske och är väl fortfarande inte på topphumör efter morgonens avslag då jag anser att det inte var rättvist, men rättvist har kanske inte med saken att göra..

Ibland känns det ju som att jag skulle vara samhällets fiende nummer ett i rättens ögon och jag har svårt att se att min läkare gör så felaktig bedömning av mig..Han anser ju mig vara frisk och färdigvårdad, har till och med sökt själv om att min vård ska upphöra definitivt ändå är några fjuttiga timmars permission inte beviljat av någon anlednig..Men jag är inte förvånad, efter den s.k "35 åringen" försäkt röva bort en flicka i Alvesta två månader efter utskrivning går nästan inga ansökningar igenom, som ssspatient skrev i en kommentar nedan så har självklara saker avslagits, vilket inte skulle ha hänt innan "35 åringen" återföll i brott...Han friskförklarades på sin nya undersökning så läkarkåren och länsrätten här har ju inte gjort fel ändå blir det så här hårt...

All work and no permissions make pp a dull boy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0