Läs gärna....

Ta gärna en titt på bloggen samhällskritik...Inlägget från Tisdagen "det gäller att klara sig" vart bra där..

Kvällen harvarit lugn, hade besök av stödperson sedan såg jag på min nyinköpta film, Arn-Riket vid vägens slut. En mycket bra film måste jag erkänna...Lite svårare att "köpa" vissa saker i handlingen än vad första Arn filmen var, men helt klart mycket mycket sevärd.....

Sen pratades det i telefon med mys, och jag har hela kvällen gått o funderat på hur det gick i Länsrätten idag, då det inte som brukligt kom något beslut. Fast de hade mycket att göra och allt drog ut på tiden så antagligen hanns det inte med innan sekreteraren som i sin tur faxar till avdelningarna gick hem...*darn*

Imorgon..Julfest på hispan..Kaffe och pepparkakor samt tårta hörde jag ryktas om, fast det vet jag inte helt säkert. Säkert är iaf att det blir underhållning av världsklass när hispatenorerna äntrar scenen och tar ton på klassiska jullåtar..sen får vi se om Connys julraket har sönder bordet eller om någon bryter benet í årets planka. *vi får hålla tummarna att såväl planka som skenben håller*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0