Söndag.

Slappar dag..Jag gjorde verkligen inte många knop, såg lite på film, Såg på en film jag inte sett sedan 94 typ. Internationella filmprisvinnaren "Bad Boy Bubby" , skriven och regisserad av den numer avlidne Rolf De Heer, en ytterst udda film om en man som vuxit upp i ett skyddsrum ensam med sin mor och blivit tokig av det..Filmen är en mörk komedi, räknas den som iaf även om den i mina ögon är mer mörk än komedi. Sevärd är den iaf, även om den är mörk och tokig.

Sedan på kvällen pratade jag länge i telefon, vilket var mysigt. Jag är verkligen ingen telefon människa, men i detta fallet är det mysigt, och timmarna bara flyter i väg på telefonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0