Söndag...

Jag vaknade tidigt idag, skuttade upp. åt frukost, stekte sedan kyckling och kokade pasta till dagens pastasallad med kyckling. Maten idag var god och efter lunchen fick jag kasta mig in i duschen för att hinna med att bli klar till mitt besök jag hade...Det var återigen ett jättemysigt besök, och jag sitter även nu och längtar tillbaka...

Sveriges regering har nu bestämt sig för att förbjuda klusterbomber, på tiden, klusterbomber borde aldrig ha tillåtits i landet än mindre tillverkats i ett land som kallar sig demokrati.

Jag har inte mycket mer att skriva ikväll...Jag ser fram emot en ny vecka och nu när ännu en dag har gått så är jag och andra hispapatienter en dag närmre utskrivning.

Jag ser fram emot morgondagen, med friskis och musikgrupp, sen ser jag fram emot behandlingsplaneringen på tisdag.

Må väl alla som läser

PP

Kommentarer
Postat av: Christina

DD.....jag trodde det stod för Dagens Dubbel, i betydelsen hästtävling. Nu kan det uppenbarligen ha en annan betydelse.....Dagen D gånger 2.....

2008-11-16 @ 23:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0