Tisdag

Faan,,,satans datorn funkar inte ännu,,,får installera om xp igen´..måste ha hit skivan först och sånt är genast mkt svårare på hispa...

febril aktivitet vid murarna idag och igår då de fixat dörren som typ inte har gått igen...det ska väl vara åtgärdat nu därför skriver jag nu..jag ville inte ge buset där ute tips på att dörrn  var olåst...Men nu kan jag la skriva då det är åtgärdat..

Jag har tagit illa vid mig av mordet i Gällivare...Det är så sjukt hela grejen. träffa på en slumpvis person i skogen, och så händer sådana där saker? Det måste vara mer till detta fallet som inte kommit fram..


Imorgon har jag möte med de ansvariga,om min vård,,


Kommentarer
Postat av: Maritha

Jag får också känslan av att det är mycket som inte är offentligt i det här fallet...

Lycka till på mötet!

2008-11-05 @ 13:58:50
Postat av: ssspatient

Ne, den lilla dörren vid den lilla porten är fortfarande paj...

2008-11-05 @ 17:59:52
URL: http://ssspatient.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0