1 Oktober, Asien temat fortsätter på Hispa



Dörren öppnades glada sprang vi alla ut, och ner på staden på vår safari. Vi hamnde återigen på asiatisk resturang, men denna gång var det buffé, mat i alla former och smaker, både kött och grönt, men viktigast av allt Sushi!! Vi alla åt och mumsade i oss maten med glädje. Vi måste ju bevara denna asiatiska tradition tycker jag, klinikledningen måste ju dessutom tro att vi alla är Ninjor, då de av säkerhetsskäl sågat ner träden så att ingen skulle kunna klättra upp i dem och sen vidare upp på taket, vilket skulle innebära ett hopp på ca 5 meter...Fast det vore ju ingen match för oss vältränade hispa-ninjor så klart..Nu verkar de väl ha insett det absurda i detta och slutat såga ner träden, bara en rastgård vad jag vet blev drabbad, och det var den finaste av de alla...

Jag är dock i smärta..Jag vet inte vad som hänt, ett av fyra scenarion kan ha inträffat:

1. Jag har sträck mig i min skuldra för att jag tagit i för hårt...*yaaa right*
2. Jag har legat konstigt i natt och har därför ont.
3. Genom min träning kan jag ha stött på en muskel jag inte aktiverat på x-antal år..
4. Latmasken säger till mig att sluta träna annars jevflar!

Jag tror mest på scenario #3 då jag inte varit jätte aktiv på  några år..fast det återstår och se..Latmasken skall iaf bekämpas och övervinnas *Rocky vrål*

Jag vet inte hur er del av landet har sett ut idag, men här har det regnat sedan, ja mer eller mindre 12 februari 2007, nu är det lite uppehåll för stunden, men känner jag stan rätt börjar det lagom tills man ska gå ut imorgon...

I morgon väntar gymping i vatten, pass nr 2 och det ska bli spännande, det var rätt trevligt senast, vatten är ju inte så tokigt..

Skriver kanske nått mer senare:

Må väl

Hälsningar:

Pat "Shogun" Punkt

Ps. Om Träning nu är så nyttigt...varför är alla idrottare sönder i kroppen vid 35?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0