Fredag Kväll..

Idag tänker jag se på "the Big Lebowski", Stef gav ett tips att jag kunde se Bolibompa ikväll, men jag tror att han får se det i sin ensamhet, den ende på hispan som gillar Bolibompa är slottsherren, han klappar händerna och kallar det underhållning i världsklass...Klockan är 19.30 och jag har precis varit på en mindre safari och handlat lite Cappuccino och dricka och kvällen kommer bli lugn, kanske rent av sömnig..Lite idol söver ju en rätt ordentligt..

Jag såg att "Ensam bonde söker fru" har börjat igen..undrar hur program idén "Ensam Hispapatient söker fru" skulle slå på TV4..Kanske är ett koncept eller?

Kvällen har varit lugn och dagen likaså. Vi har haft en praktikant en period som slutade idag och bjöd på tårta...

Ska skriva ett utlåtande till praktikantens lärare här:

Kära Lärare/Lärarinna:

Praktikanten uppvisade en klar förvirring och var inte orienterad till tid och rum. Han visade klart Anti-sociala tendenser och en allvarlig psykisk störning kan föreligga vid praktikant tillfället. Således yrkar UT att praktikanten får genomgå en större praktikperiod för ytterligare bedömning...
Näää.Jag skoja..Det var en riktigt trevlig kille som verkligen var på rätt spår i sin utbildning.

På Hispan..

Pat Punkt

Kommentarer
Postat av: jacqueline

hahahaha gör't!

2008-10-15 @ 01:54:47
Postat av: praktikanten him self

haha det kommer nog falla fröken väl i smaken det omdömmet! det blir fint i mitt cv:) jag får ju i alla fall vara nöjd med den sista delen av omdömet! hoppas allt är bra, hälsa!

2008-10-15 @ 22:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0