Onsdag-snar knall transport till Sundsvall?

Jag har idag anmält klinikledningen samt landstingsledningen då de vägrar följa socialstyrelsens direktiv, så nu blir det väl knall härifrån med..Knall för er oinsatta är omedelbar tvångsförflyttning till annan kåk /Hispa...Nää så långt går det ju inte, jag har ju inte misskött mig och kritisera felaktiga beslut måste man ju få göra även som mentalpatient..Även om det inte är populärt så är det ju en del i demokratin...Jag talade med en handläggare  som ville ha in en anmälan på det hela då hon ansåg förfarandet vara underligt...Skrev en bra anmälan iaf..saklig och grundlig..

Annars har dagen varit bra, har haft ont i min fot, jag tror att den är överansträngd..Ont gjorde den iaf idag på vår psykiatri-hajk till stan för inmundigande utav dagens lunch..fin mat vart det idag...Buffé och en kall cola är aldrig fel men det är ju rätt tungt att gå långt efter att ha ätit en massa goo mat. Köpe Bob Dylans nya cd idag, laglydig som jag är trots att den säkert ligger på nätet..gratis.Fast bra var den iaf så det var väl kanske värt alla pengarna.

Har idag även städat..svabbat o donat..Inget kul, men det måste göras om man vill undvika att hamna i REVH (riksförbundet för ej vänner av hygien)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0