Skönalirare..."Elton John; Homosexuell"

(bilden tillhör Caricature zone)

What is your name? Var det första denna lille man sa på knagglig engelska första gången jag träffade honom på min första klinik, jag presenterade mig, Han kontrade med "Elton John, Homosexuell", han såg ganska lustig ut, han hade alltid samma kläder, jeans uppdragna väldigt långt och en keps något på sned. Han frågade alltid vad man hette, och han var nästan alltid olika stjärnor, ibland MIck Jagger, ibland någon annan. Oftast var han dock Elton John, Homosexuell..
Han frågade alltid folk efter ciggaretter, om man inte rökte så var det ju okay tyckte han, men om nån rökte och han inte fick en cigg så gick han muttrande därifrån och sa en av de få svenska fraser han kunde "Jävla smålänning"

Han frågade alltid efter mitt namn, men när han såg att jag skulle flytta så kom det fram att han visste det, då sa han "Bye bye xx"

En liten filur...han kom och gick som han ville såg det ut som, han var överallt samtidigt och gjorde underliga saker utanför fönstren då man satt i besöksrummen..Men man lär inte glömma honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0