MP har just vunnit en röst i nästa val.

I dagens smålandspost skriver de att MP i kronoberg kritiserar Landstinget för att de kränker psykpatienternas rättigheter samt yttrandefriheten, och jag blev så glad när jag läste det. Civilkurage, eller ett rättspatos har jag inte sett hos en politiker på åratal nu. MP vann en röst iaf, säkert fler på hispan...Det är respektfullt att värna om de som står längst i hierarkin, det är så demokrati ska bedrivas.

Ídag har varit en bra dag, jag blev ledsen en stund på kvällen då jag pratade med en personal och vi okm in på känsliga saker, både från det förflutna och dagens familje situation, och för första gången på ett tag nu grät jag ordentligt, det är rätt skönt att få göra det ibland, jag brukar ha lätt för det, men det var ett tag sedan nu...

Ser iaf fram emot imorgon, och helgen, ska bli skönt att softa ner lite i helgen..

PP
Nybliven miljöpartist

Kommentarer
Postat av: Christina

Faktum är...att om MP står fast vid sin inställning och aktivt arbetar för att det kommer en ändring till stånd....då jäklar ska de även få min röst.....och jag ska lobba hos mina vänner....

Det sägs ju att någon gång ska vara den första.

2008-11-13 @ 23:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0