Onsdag.. kväll

<--- spargris för den nya svenska ekonomin


Det är slaskigt ute, det är mörkt..det är kallt och endast tomten är vaken. Ikväll är det "ring så golar vi" med Aro och GW, som skulle kunnat ha varit ett bra program om man kunde byta ut Aro...Aro är bara fel man på fel plats..GW däremot är ju rätt skön, lite lagom smådryg och egen...

Igår läste jag på ett skumt forum på nätet (som jag tidigare bloggat om) att en personal fortsätter hänga ut kollegor samt patienter på nätet, vilket är så jävla lågt..Jag påtalade detta för en i säkerhetsgruppen som har valt att gå vidare med den här skiten..Grova personangrepp av sexuell karaktär samt brott mot tystnadsplikten är ganska allvarligt och kan ge upp till 2 års fängelse, plus skadestånd till berörda parter, så jag hoppas att kliniken samt polisen går till botten med detta..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Förstår att ni patienter är i en sorts beroendeställning gentemot såväl personal som ledning och att man därför tar dessa i försvar i en blogg som denna.



Andra, som har mer insikt, vet hur ruttna metoder denna ledning tillämpar och skvallret på forumet får mig inte att ens höja på ögonbrynen vad gäller Åkesson & co. Se bara på personalomsättningen. När psykologer flyr från en rättspsykiatrisk klinik som ska kunna erbjuda hjälp åt sina patienter, då är det allvarligt även om detta är en annan historia.



Men - den som hänger ut patienter med namn och avdelningar ska polisanmälas. Han har brutit mot tystnadsplikten. Inläggen är f ö låga och osakliga.

2008-12-11 @ 13:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0