Söndag

Först måste jag låta hälsa fröken praktikant välkommen i hispalivs 100-klubb, för er som inte vet vad 100 klubben är så är det en exklusiv klubb för dem som får stryk med 100 poäng eller mer i mulle.  I dagens bäst av tre, vann Pat Punkt med 2-0, siffrorna 119-0 i första, 97-0 i andra, det grämer mig att jag inte kunde fått några poäng till och fått äran att placera fröken praktikant i 100 klubben 2 ggr.. :D

Idag har det varit julstök på hispan, det gick så hett till att brandlarmet gick och brandkåren kom och smakade på Mozart kulorna som undertecknad satt och rullade en stund innan knäcken fick för sig att det var en god idé att rinna över och orsaka larmkaos....Kliniken är ett miljonbygge nu, det måste väl iafall vara drygt en kvartsmiljard som det kostat med bunkrar och murar etc, men ändå lyckades de inte koppla larmet rätt..Så när det gick här uppe så registrerades det inte nere på kliniken, som det ska, då de där nere skall spring hit till undsättning. Men det lär vara lätt fixat..

Jag vart trött igår därför vart det ingen blogg, men idag är det piggare så då bloggas det på hispa... Julen närmar sig och det gör även dagen D2 med stormsteg, vilket jag ser fram mycket emot...Längtar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0