Avstånd!

Jag vill bara skriva en sak, och det är att jag verkligen tar avstånd från det någon idiot härifrån SSS skriver på ett mindre moraliskt internetforum. Signaturen "Tingsrydtravet" på forumet skriver avskyvärda personangrepp på forumet om klinikens ledning och antyder att han / hon kommer hänga ut såväl patienter som personal, även klinikens andra bloggare ssspatient tar avstånd från dessa personangrepp och hoppas att personen ifråga (som verkar veta en hel del) slutar upp med sina vidriga påhopp. Till personen ifråga vill jag säga; Ha gärna en diskussion om idiotin och orättvisor på bygget, men håll dig till saklig fakta. Att kalla folk sådana saker som du gör är vidrigt! Jag frågar mig även vad som du tror dig uppnå med det? Är du arg eller kränkt så ta en öppen diskussion i så fall, och ge fan i att skriva vidrigheter.

Kommentarer
Postat av: Christina

Den person som skrivit det där är förmodligen en misslyckad individ med mycket agressioner mot allt. Dåliga kunskaper i svenska språket dessutom. Men man borde väl kunna komma åt sådant? Såg att forumets egna (ngt suspekta) medlemmar också tog avstånd från idiotin.Jag tror inte att det finns någon patient på SSS, som skulle sjunka så låg att de skrev en så vidrig kommentar.....så jag antar att "Tingsrydtravet" de facto är någonting annat.

2008-11-24 @ 07:36:44
Postat av: Lisa

Kollade just upp flashback och sign Tingsrydtravet. Detta kan inte vara någon patient, snarare en fientligt inställd personal (eller fd) som hänger ut patienterna som ska vara skyddade enligt tystnadsplikten.



Om man skvallrar, om än illvilligt, om ledningen så må det vara hänt eftersom forumet är på det sättet MEN att lämna ut patientuppgifter är straffbart.



Däremot så finns det säkert mycket om ledningens sätt att sköta verksamheten, som borde komma ut till den stora allmänheten (skattebetalarna) om de bara intresserade sig lite för vad som händer inom den slutna vården.

2008-11-24 @ 10:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0