Dagen D

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det känns som om jag tappat orden, som om jag inte kunde filtrera dagens alla intryck..Jag har haft en helt fantastisk dag, mysig och varm och jag sitter nu på kvällen och känner en värme i kroppen som jag inte riktigt kan identifiera, det är nog en ny känsla så till vida att jag idag har kontakt med mina känslor, på ett sätt jag inte haft innan vad jag kan minnas. Jag har inte varit känslokall innan, men sluten och rädd för att förmedla vad jag tycker och tänker, framförallt har jag varit rädd för att visa vad jag känner kanske rent av rädd för att känna överlag...Men idag var det som om alla murar var  borta och jag var ung igen...Jag hoppas att dagen leder till fler dagar...Jag är nyfken på vad detta kan leda, och jag är glad och tillfreds. Dagen började stressigt, jag var nervös, nästan lite rädd, allt kändes så nytt, men 10 minuter sen var nervositeten som borta och allt kändes bara bra, rent av rätt..Nu kommer jag på mig själv med att sitta och längta..

Jag får softa ikväll och komma igen imorgon och skriva mer...

Så Dagen D kom och Dagen D var en bra dag... Ni som läser önskar jag en fin kväll och helg.

Er på RPR inlåste

PP




Kommentarer
Postat av: Jess pess

Wiie! :D Vad kul att allt gick braaaa, nej jag har inget liv & nej V har inte ringt mig ännu så ja, jag lägger mig i andras (dvs V som är hela min värld) för att det ska se ut som om jag har ett liv så att jag har nått att berätta för Fabián när han blir större, så han inte tror att jag va helt lost i mitt icke drama existerande liv.



Nej, this didn't make any sence to me either.



Ha en fortsatt trevlig dag.



2008-11-15 @ 08:19:24
Postat av: Christina

Visst kan längtan vara svår....men man ska vara väldigt glad över att ha någon att längta efter. En paradox förvisso, men ändå sant.....Kul att det blev en fin dag.

2008-11-15 @ 11:17:37
Postat av: psykos

Hmm hoppas du mår okej..



Nu finns det tre nya inlägg som du måste läsa på psykiatrin.blogg.se

Och så sitter jag å väntar på fler dumma citat, så kommentera om du har nått på lager

Plus att du ska kolla in metastasen

http://psykiatrin.blogg.se/barntabu

Kram P

2008-11-15 @ 13:06:17
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Postat av: krulle...

muhahaha. u goooo!!!!!!

2008-11-15 @ 19:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0