Nej nej nej

Jag har inte slutat blogga..*lovar* jag hade bara inte ork och tid igår, jag spenderade ju halva dagen i telefonen igår *ler sött* Det är idag fredag, och jag har skrivit lite julkort och ett brev..Ett långt brev till en gammal vän jag kände att jag behövde/ ville skriva, jag visste inte om jag skulle posta det men beslöt mig för att göra det...Jag tror väl att det är ganska lönlöst, men jag ville ändå skriva ett par rader...

Smp skrev idag om en Växjö musiker, en tjej, 30 år, dotter till en trevlig instrumentförsäljare i staden. 30 år, lovande musiker och dessutom nykter alkoholist, jag har aldrig haft något missbruk och jag ska inte skriva mycket om det, det är bara kul att få läsa att nån klarar av att resa sig ur ett missbruk och övervinna sina demoner och sträva efter framgång och nu är på väg att lyckas, jag vill önska henne lycka till med musiken och hoppas höra hennes skiva..Många som faller reser sig inte...

I dag är det två veckor..Till dagen D2 *ler sött* Och ytterligare ett par veckor till det nya året..2009..fan va tiden går fort..Jag vet inte hur jag ska hinna med allt jag vill göra innan jag kommer ut...Just nu kan jag egentligen bara koncentrera mig på en sak...*Drömmer*

Trevlig Fredag kväll, nu ska jag duscha och sen ska jag ringa "Mys" *ler*


Er på hispan medicinerade
 Pat Punkt

Kommentarer
Postat av: stef

Kärleken har gjort att du slutat blogga, nörd

2008-11-29 @ 20:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0