Onsdag..

Hola!

Idag har det varit psykhajk, med mat på stan, det var gott, men som vanligt vid buffér åts det alldeles för mycket och folk (jag) blev tunga i kroppen...När sedan det vart dags att gå tillbaka märktes maten *pust*

Sen efter hajken kom det upp två låder med grejer från förrådet som hade glömts, dock inte min efterlängtade fjärrkontroll till teven..om nån har en universal fjärr över kan ni ju donera den kanske *ler sött* Annars har det ju inte hänt så mkt, jag kontemplerar en omöblering av rummet...Jag lär ju inte vinna nått inredningspris, men nått kul kan man kanske hitta på? Eller vad tror ni?

Men jag vill rikta ett stort grattis till Thorleif Krarup, som efter att ha jobbat 1½ år, och nu kan klirra ut 150 mille.Om Hans tjänst nu blir ledig kan jag på denna blogg anmäla mitt intresse, jag är en man i mina bästa år utan ekonomiskt sinne så jag borde passa bra...min pension räcker ifall den bara blir 60-70 mille..men det är under förutsättning att jag slipper jobba mer än 1½ år..Om intresse finnes kan ni maila mig på ovanstående mail adress. Obs oseriösa samt skam bud undanbedes.

Nyllet vill nu att självmorden inom KVV ska utredas externt, då KVV inte klarar av det själva...Fick han inget gehör för att installera kameror i cellerna..(?) Konstigt...alla andra övergrepp tillåts ju så varför inte kameror?

Jag läste även att böjda gurkor ska bli tillåtna i EU igen, Fan ta er EU, de raka gurkarna var så mkt bättre och godare, nu kommer de ju bli böjda igen *himmlar med ögonen* Bara ni inte låter falukorven få heta falukorv igen för dåååå går skammen på torra land *fnyser*

Sen läste jag i smp att en svensk soldat blivit åtalad för att ha knaprat piller i Afghanistan, det är ju olämpligt och straffbart, men fullt förståeligt att man behöver lugna nerverna eller nått när 1000 galna talibaner skjuter på en med ak47 och amerikanska stinger missiler som cia gav dem på 80-talet då, Talibanerna var homies med jänkarna..Fast det var ju innan Usa och Ryssland blev polare och en ny fiende behövdes..Fast åtalas bör han ju som alla andra..

Sen läste jag att en kille på posten har snott flera tusen brev..är det därför jag inte fått nån post på länge tro? I usa ger sån Livstidsfängelse vill jag minnas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0