Plötsligt så händer det..

Beskedet kom som en chock för oss alla. En patient har idag stilla lämnat oss..I en taxi dä Länsrätten beslutat sig för att hans vård ska upphöra med omedelbar verkan..Jag har under mina 5 år på hispa inte sett mer än en handfull personer bli utskrivna så lite konstigt var det. Men beslutet var ett glädje beslut för oss alla, och vi får önska vår gode vän lycka till i livet där ute...Skönt att se att det går att bli utskriven..

Annars har det varit vårdplanering och det gick bra...Ska söka fler förmåner och boka långbesök *ler sött*

Nu ska jag softa...Vi hörs sen eller imorgon..

Kommentarer
Postat av: Christina

Du får tänka på att det finns äldre personer, som läser din blogg....med den inledningen fick jag hjärtat i halsgropen....men resten var ju kul....

2008-11-18 @ 21:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0