Ung för min ålder :)

Igår hände något som inte hänt sedan jag var typ 18, jag blev tillfrågad om leg då jag skulle lämna in tipset..Jag tackar och bockar, jag kommer lämna in tipset där nästa gång med..*ler sött*

Annars har det varit lugnt, jag har haft besök av mina päron, vi åt mat och drack kaffe..sen vart det iväg på mini safari, sen tillbaka till telefonen, ringde "gos" och pratade en stund innan det blev städning av köket, samt en kvällsmacka!

Snart blir det nog en dusch med!

Lyssna på låtarna nedanför o ge mig ett skivkontrakt!

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag läste i SMP att de skickat alla handelsanställda på charmkurs.....antar at det var resultatet av det du fick uppleva......

2008-11-22 @ 23:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0