Los Locos Live på SSS

Idag vart det spelning, eller musikkafé som de kallade det och vi var fan duktiga allihop, tyvärr samanföll dagens spelning med nått möte nere på kliniken och därför vart det nog lite färre an vad som skulle ha kommit annars..Men de som kom dit hade nog kul i alla fall...i vart fall hade jag det ^^

Jag tycker nog att jag tar mig mer och mer iaf sångmässigt och börjar hitta tillbaka till den röst jag engång hade innan jag vart sjuk...Jag klarar av att ta de lite högre tonerna samtidigt som jag tror det blir känsla i det...Hursomhelst är det kul att folk vill lyssna när man sjunger..

Nästa Måndag är det visst musikkafé igen sa de och då sjunger jag igen..

Bra dag och det var kul att se mina päron igen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0