Måndag Måndag Måndag

Idag har det varit konsert på Hispan, jag startade spelningen resolut och sedan gjorde de andra grabbarna mkt starka insatser, både med sång och trummor, jag var impad av de alla idag. Det tar sig som fan för vissa, det är kul att se så många komma och lyssna med. Musikgruppen är verkligen en bra grej för kliniken och den borde utökas då den gör gott för hela kliniken, både för oss som spelar och de som lyssnar.

Jag har typ inte hängt med i media idag då jag först spelat musik, sen tränat sen pratat i telefon läänge med en väldigt speciell person, och nu skriver jag det här, så jag tänker inte spy galla över systemet och politiken idag.,.bara säga..

Ha en bra kväll! Be careful out there.

Ps dagens låtlista:

Balladen om K (jag är inte sjuk)
När du går över floden
In the Ghetto
Just idag är jag stark
The Wild Rover
Moonshadow
Redemtion song

Tom Dooley (duett med annan patient)

Hallelujah (egen text)
Jag har hört om en stad ovan molnen (Jag har bott vid en stad säger en viss person)
Prison Trilogy
7 Spanish Angels
Folsom Prison Blues
Midnight special
Cotton Fields
House of the rising sun
Knockin on heavens door
I shall be realeased

Jag kan ha mixat ihop ordningen..men det vart bra iaf!




Kommentarer
Postat av: psykos

Oh värsta bra låtvalen!



Jag har skrivit ett inlägg om Depression nu,

så är du deprimerad/ har varit så hjälp gärna till

med böcker/film/symtom/tips till psykiatrin!

Om du vet någon som bloggar om depression så får

du också väldigt gärna tipsa!

Glöm inte att skicka citat om du har några på lager!

Kram på dej /pSykos

2008-10-28 @ 11:44:51
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0