Måndag..Rise and shine!

Ojojoj..Idag var det segt att gå upp, hade jag haft paranoida tendenser skulle jag nog trott att någon jävlades med mig och ställt klockan på typ 4...Seg gick jag iaf upp och åt frukost...Jag förbannade människan som kom på idén med att man skulle gå upp på morgonen...Friskis & Svettis vid 10, hade ont i foten sedan i Lördags, jag vet inte vad som hänt med den, tyvärr hindrade det mig idag under träningen.Men det gick hyffsat iaf...Jag är ju dock inte längre något spänst-fenomen efter snart 5 år på Hispan...I ärlighetens namn var jag inte de sista åren innan Hispan heller, men jag är på gång iaf...Hänger i träningen och det känns i kroppen att jag övergått från att ha en smidighet i bankvalvsklassen till ett normalt kassaskåp...mitt mål är dock att bli smidig som ett mindre kylskåp samt sommaren på stranden 2030. Latmasken skall bekämpas!

I eftermiddag är det musikövning inför dagen D. Skriver mer sen..

På Hispan; Yours Truly

Pat Punkt

Kommentarer
Postat av: Littleme

Får väl ta och tillkännage mig nu när jag har följt din blogg någon vecka. Den verkar intressant! (Annars skulle jag ju inte läsa den.)

Själv fick jag stiga upp kl. 6:10 i morse för att hinna äta frukost innan jag skulle med skolbussen. Livet är hårt ibland. =)

2008-10-13 @ 17:18:10
Postat av: Pat Punkt

Hej! Tack för kommentaren & tack för att du läser ^^



Hälsn



PP

2008-10-13 @ 20:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0