Manic Monday!

Just another manic Monday på Hispa! Vill önska er alla en trevlig start på veckan! *stay in school o stay out of Trouble* som Robocop skulle ha sagt. Förutom att det är segt att gå upp på måndagar gillar jag nog måndagen bäst av veckodagarna. Då drar allt igång igen, dosetten fylls på med nya mediciner och grindarna öppnas för hispafolket..Idag ska jag bli frisk genom att svettas (friskis & svettis) som kliniken har varje måndag, vilket är rätt kul faktiskt..Sedan efter lunch blir det musikterapi, med musikgruppen. Det är helt klart varje veckas höjdpunkt att få spela musik!

Hoppas ni alla trivs på era jobb och skolor eller avdelningar och att veckan blir fin för er! skriver mer senare!

*byter om till träningskläder*

Kommentarer
Postat av: Nils-Erik Johansson

Fick för det första ta på mig extra starka läsglasögon för att att kunna se vad som står på ovanstående. En annan färg och större text tack.



Du,jag gissar på den här, eftersom jag skulle gissa...

http://www.youtube.com/watch?v=1zgja26eNeY

2008-10-22 @ 00:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0