Papa Dee-

Jag vet inte mycket om Papa Dee, däremot vet jag en massa om hur media alltid vinklar och vrider saker och ting för att det ska se riktigt illa ut, allt för att sälja fler lösnummer, hans fru Andrea har en blogg där hon beskriver vad som hänt och jag tycker hon låter trovärdig i det hon skriver, visserligen säger misshandlade kvinnor nästan alltid alltid att deras makar är oskyldiga och de låter väl trovärdiga de med antar jag, men de ångest attacker hon skriver om där man skadar sig själv etc, har jag sett många gånger och har upplevt sånt själv..så visst kan det hända så som hon skriver...Jag hoppas att det blir en rättvis genomgång i Tingsrätten och att en riktig dom görs i detta fallet..En oskyldig person skall aldrig kunna dömas, däremot får en oskyldig kvinnas hälsa aldrig riskeras i dessa fallen heller och tingsrätten har säkerligen en svår avvägning i detta fallet..

Jag kan inte säga skyldig eller inte i detta fallet..men hoppas på en bra lösning framför allt för hans fru Andrea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0