Utmaning

Charlyene har utmanat mig på dessa frågor..Utmaningen accepteras..


Tre saker jag går igång på
Intelligenta diskussioner
Intressanta människor
Livet

Tre saker jag inte kan vara utan
familj & Vänner
Min Ibanez
Kaffe

3 saker som jag ångrar
Att jag inte tog tag i mitt liv innan jag blev sjuk och begick brott
Att jag inte kunnat vara en bättre far till min son när jag varit inlåst
Att händelser i mitt tidigare liv sårat så många

3 Saker som gör mig glad
Bra musik
Trevligt sällskap i alla dess former
Vackert väder

3 saker som gör mig arg
Statligt och instituionellt Överförmynderi
Cynism
Elakhet

3 Människor jag beundrar
Mor & Far (som en person då)
Bob Dylan
Billy Graham

3 saker som jag skulle vilja göra
Vrida tillbaka tiden 10 år
Resa runt jorden med tåg och båt
Åka till månen

3 maträtter/ingredienser i köket som du gillar
Taco
Allt med pasta
Sushi

3 TV-program som jag ser
ser knappt på tv längre..enstaka filmer och dokumentärer bara

3 saker som jag har med mig i livet
Intelligens
Musikalitet
Vänlighet

3 saker på önskelistanFrihet
Kärlek
Hälsa

3 bloggar som jag inte kan vara utan
Hmm
Virres då

Kommentarer
Postat av: stef

Mor o far som en person? Far är en käring.

var du inte på månen när du var sjuk?

2008-10-08 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0