Fina människor



Även om jag under perioder inte alltid haft denna åsikten, så är jag glad att jag under åren som inlåst träffat på så många fina människor. Många patienter och personal är helt fantastiska och underbara på alla sätt och vis, men de har ändå en viss insyn i vissa saker, om sjukdomar och hur lätt extrema situationer kan gå fel...Det som gör mig så glad är när jag träffar på personer (you know who you are) som inte vet så mkt om om dessa kliniker och dess patienter, men ändå ger personer som mig, en ärlig chans att visa vem jag är. Man får lätt illusionen att svenska folket representeras utav pöbeln på diverse forum, men de personerna är endast bittra och trångsynta och har antagligen ett sämre liv än mig som inlåst..

Tack, för respekten och vänliga ord..Och framförallt vänskapen!

*kramar*

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag tror du har rätt där. De som dömer och fördömer är oftast osäkra människor ,vilka inte kan se sin egen otillräcklighet. Vänskap är det viktigaste vi har. Nära vänner är en nåd att stilla bedja om.

2008-09-29 @ 12:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0