Kramgoa Rättspsykslåtar..



Du käre lille SSS
®
text: Pat Punkt Melodi: Du käre lille snickarbo

På SSS, där hamnar man
När det är nått man gjort
O har du blivit riktigt knäpp
Då går transporten fort

ref
Mediciner Hoppfallera
Isolering Hoppfallerej
En bältessäng hoppfallera
Är bra för mig hoppfallerej

på rastgården där fanns det träd
de har de tagit bort
O muren som de bygger nu
Är inte särskilt kort

ref
Gråa murar hoppfallera
o el i stängslen hoppfallerej
en jättegrind hoppfallera
E´bra för mig hoppfallerej

När man har blivit jättearg
då går det riktigt fort,
då kommer 150 pers
o ger en injektion

ref
Bältessängen hoppfallera
nål i rumpan hoppfallerj
en akutard hoppallera
E´bra för mig Hoppfallerej

Du käre lille SSS.
Snart kommer jag igen
Du trodde väl du sluppit mig
men nu tog jag med en vän

ref
Mediciner Hoppfallera
Isolering Hoppfallerej
En bältessäng hoppfallera
Är bra för mig hoppfallerej

Men nu så är vi två små blå
som gärna kommer in
till mat & somn o & terapi
& Lite medicin

ref
Gråa murar hoppfallera
o el i stängslen hoppfallerej
en jättegrind hoppfallera
E´bra för mig hoppfallerej

(the Slut)

Lite humor, måste man ha för att inte gå under...*ler sött*

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha, fy fan vad underbar!

2008-09-30 @ 13:36:03
Postat av: wast3d

jag började lite på en egen låt när jag hade LPT. Tänk Anna Book's ABC.



"ECT - du får el i kroppen

LPT - du är störd i knoppen

EKG - ditt hjärta stannar och kommer aaaaldrig mer igåååång"



ett litet bidrag :)

2008-10-03 @ 16:27:55
URL: http://wast3d.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0